Tävling vinn Skal/tillbehör!!

vill du ha skal till din iphone eller din samsung mobil eller kanske bah ett COOLT tillbehör?? eller kanske bara ge det till din mamma, faster, eller bror? Dvs att du behöver INTE ha en iphone ellr samsung för att delta du kan helt enkelt bara lotta ut det på din blogg sen ju :). jag lottar ut nämligen ett samsung skal o ett Iphone Skal! :)

det du behöver göra är att gå in på www.iphonetillbehör.eu för max 500kr. :) 
ni kan maila mej med er adress om ni inte vill lägga ut den här på bloggen ni mailar mej på (Cokieroos@gmail.com) 

till Samsung är det ungefär samma sak fast där ska du in på www.Samsungskal.com 
och sen göra ett inlägg och motivering till varför just DU ska vinna :) 
ni ska maila mej där med med ER email. :)  i ämnet kan ni skriva iphone eller samsung. :)
ni ska osså ha dn här bilden på er blogg
och gilla inlägget på Bloglovin!
vill du få strörre chans o vinna?
gilla min blogg på bloglovin
och sen dela på eran 
Fb,eller nått. länka dt hit. :)

Kommentarer

  1. Har tyvärr varken Iphone elr Samsung så är inte med i den här tävlingen men har tipsat andra om den på min blogg som du kan se här; http://thisisher.webblogg.se/2012/january/skaltillbehor.html#comment
    =))

    SvaraRadera
  2. Sv; Jag har tyvärr ingen iphone eller samsung, jag har en Nokia c6 så.. Jag tyvärr inte va med :/ Ifall jag skulle ha en Iphone eller samsung så skulle jag lätt va me <3

    Kyss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Kommentera Annars kommer stora Alvedon Monstret och tar er! >:D

Populära inlägg i den här bloggen

Ny Beställt!!

Zombies sen plugg!