† Självförtroende och Pepp talk + Dagens †

Tänkte att göra ett inlägg om självförtroende, eftersom ja ibland behövs det! självförtroende handlar igenkligen om att man ska vara stolt över vem du är och skita i resten helt enkelt, jag anser att om du är dej själv kommer du långt i livet, jag HATAR folk som är falska dvs låssas vara någon dem ej är. som exempel det är som jag ska låssas vara fjortis för att folk ska tycka om mej mer bara för jag vill vara en i gängen haha nej. Jag vet att det finns SÅ många som har föreldrar som säger "NEJ, du får INTE göra hål i läppen" eller "men gud hur har du sminkat dej, du ser ut som ett luder" eller "NEJ, du får INTE färga håret i den färgen" asså ja visst jag förstår, lixsom då blir det svårt att lixsom vara sej själv om man vill ha gult eller blått eller rosa hår. ett tips är att ni börjar med grund dvs ha brunt, svart eller blont hår det finns många som har den hårfägen och är "emo, Scene" köp olika söta t-shirts från h&m eller gina eller nått, om era föreldrar inte går med på att köpa kläder från shock. :) 
gå till frisören och ta med en bild "jag vill klippa upp håret som på bilden.
jag kan faktist erkänna att den HÄR bilden så såg mitt hår först ut, har tankar på o fixa det så igen faktist haha :)
men ett annat sätt är och fixa förebilder
mina är Hon & Hon
det är ALLTID en början ju. jag själv är ett drägg och kommer alltid och vara ett drägg. :) 
************
Dagens:
Köpte en ny Jacka tänkte att det är bäst nu till "vintern"
jackan går o hitta på h&m :)
Linnet är ifrån New Yorker och är julklapp :)
shorts från h&m
strumpbyxer: privat
halduk: gina! :)
jacka: h&m

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ny Beställt!!

Zombies sen plugg!