ITALIEN 2011!

Jag kom fram till att jag inte har visat bilderna från Italien. som jag var i haha det var kul och varmt. vi bila ner ju haha så bara för er kommer en BILDBOMB bara från italien (ursäkta vissa bilder men jag ser ut som .__.)














 söta jag xD

























































 pappa visar oss hur man simmar som en nightelf under vatten (geeks we know :D)




























































 jag har stora boobies i know... xD


















 vi är i en tunnel på väg till österike (på väg hem)






















 bilen åkte tåg :D






























 sista hotelet i tyskland innan vi kom hem :3


                                                                                                                            

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ny Beställt!!

Zombies sen plugg!