Cookie tipsar :3

Ett bra spel att spela är Left 4 dead helt ärligt att spela det själv i ett mörkt rum är lite läskigt men awsm! :D

ni som är lätt skrämda som jag haha ni kanske ska inte spela det :P

men testa är alltid ett stoort +

det finns olika sortes "spc infekted" som man ska döda mest
boomer, hunter och whitch är en av dem hehe, dessa ger mest skada.
whitches är sånna zombies som är..emo? haha nei men dem sitter i ett hörn och gråter. sen får de RAAGE när dem märker er haha en gång ja bah "jag hör en whitch" min lillebror bah "dn är övanför dej" jag bah "*hoppar av rädsla, o sen börjar ass flabba*" XD



 boomers är dn feta, de sprängs typ o det kommer sån gegga över en...
hunters är sånna som hoppar från tak till tak sen BOM anfaller dem.. o river sönder ditt nylle..
whitches (cotplayer)
naglarna säger väll allt? :C
det finns såklart fler spc infekted. men tog bara några. dessa kommer från l4d 1
i l4d 2 finns dt fler.


smoker dem tar tag i dig o drar dig/stryper dig tills du kmr upp på taket then the eat ya...
sen när du dödat den så kmr det en rök som typ är farlig.

charger dem lix tar tag i dig o slår ner dig som en handväska i golvet

jocky (tkr dessa + clowerna är läskigast just för att jag är livrädd för clowner :C)
dessa hoppar på dig iallafall o stryper dig samt river dej.

spitters. em dem spottar (ofc) en syrlig gegga så du blir skadad som fan!

så hitta några vänner och spela l4d! sjukt kul :)
det finns fler till men tar bara vissa spc infekted.
vanliga zombies finns med. men dessa får ni akta er för!
whitches hör man gråta! :)


Kommentarer

  1. Nu har ja presenterat vinnaren av veckans blogg! gå in o se om du vann! :D

    SvaraRadera
  2. ooh måste testa det spelet!! :O Min kille gillar det vet jag! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Kommentera Annars kommer stora Alvedon Monstret och tar er! >:D

Populära inlägg i den här bloggen

Ny Beställt!!

Zombies sen plugg!