Tävling: Vinn Ring Ifrån Nelly.com

Jag tänkte ha en tävling om  att du kan vinna en ring ifrån nelly.com

Eftersom jag Redan har en och fick en på Köpet.så nu lottar jag ut en haha.

för att vara med så MÅSTE du följa Reglerna:
1:Gilla min sida på Fb och det för du HÄR
sen så gilla inlägget via blogvin.

för + poäng så skriv om det på din blogg/fb/bdb vad som :)
man kommer att vinna den här ringen jag har då bara inte någon bra bild haha på den.
samt portot kommer jag betala om du bor jättelångt bort

vinnare dras den onsdag den 19:de på kvällen.

Lycka till!


där är ringen ni tävlar om.

Kommentarer

  1. Jag är med!

    Jag har gillat på facebook och jag har gillat via bloglovin'

    Har skrivit på min blogg och på min bdb..
    Jag har också tipsat några vänner på min msn ;)

    Hoppas man vinner för en gångs skull då! :D

    1 fråga bara.. kan du skriva lite info om tävligen, tex: om JAG, måste betala något för att få ringen hit, om jag nu vinner.. typ som porto eller något?

    / Linn Eriksson
    http://philopy.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Jag är med!
    Har gillat på facebook! (Mie Jensen)
    Har gillat på bloglovin!
    Här är mitt inlägg: http://mieevnice.blogg.se/2011/october/jag-ar-med.html

    SvaraRadera
  3. Hihi, idag tipsade jag ännu mera folk på skolan om tävlingen, så nu har jag totalt tipsat 15 av mina kompisar :) + allt annat också som man skulle göra!!!! :D


    /Linn Eriksson
    http://philopy.blogg.se/

    SvaraRadera
  4. jag är med och tävlar har gjort ALLT för att vara och tävlar. // tezz

    SvaraRadera
  5. Hej igen, hehe, det är jag som har kommenterat 2 gr tidigare! Asså www.philopy.blogg.se
    Så tänkte berätta en anledning till varför jag vill vinna! OM jag nu vinner!

    För det första så har jag gjort ALLT som står + mkt mera, Jag har aldrig vunnit förut! OCH..!! OM jag vinner så ska jag ge smycket till min bästa vän tror jag i present :)

    Ja, man får väl bara vänta och hoppas, jag vill INTE låta skrytig eller så men jag har nog gjort mest av alla i tävlingen, ♥

    /Linn eriksson

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Kommentera Annars kommer stora Alvedon Monstret och tar er! >:D

Populära inlägg i den här bloggen

Ny Beställt!!

Zombies sen plugg!