Pisst Off!!

Helt ärligt jag blir lite sur och besviken när jag får sånna här kommentarer:

Helt ärligt? jag bryr mej ej hur du ser ut som jag vet att ALLA är fina på insidan, samt att kravet på att vara min modell är att man bor i malmö ellr iallafall närheten.
du får gärna vara min modell iallafall reserv, jag du värkar ha rätt så dåligt självförtroende.
så jag ska faktist skriva om det i det här inlägget.


Ni som har dåligt självförtroende, jag anser att ni är tramsiga visst ni kanske inte gillar det ni ser i spelgen, jag har problem me att jag tycker jag är för fet, men dt sluta me att jag blev en anka med bildäck haha, men iallafall jag är den jag vill vara och helt enkelt är stålt över det NI borde vara med med. Exempel om ni vill ha en galen hårfärg och se ut som en hippie? well just do it inget stoppar er? asså jag var en "fjortis" innan, helt serriöst men dt va när jag var 13-14 år jag såg en AWSM tjej i AWSM hårfärg stor fluffit hår osv well jag ville osså vara anorlunda färga håret grönt sen lila sen ja alla möjliga färger, jag hitade förebilder som inspererar mig att vara den jag vill vara det borde NI ochså göra.
mina päron e så pass awsm so de är rock ppl med så de bryr sej ej hur jag ser ut bah jag är Glad och nöjd. Visst många av er har nog föreldrar som är "nei ni får inte abslut inte!!!" WELL SKIT I DEM GÖR DET ENDÅ JAG MENAR ERT LIV NI LEVER EN GÅN OCH NU ÄR DU UNG OCH REBELISK SOM FAN DU SÄTTER HÅRT IMOT HÅRT. lev er liv sitt ine i mörkret.... ska visa bild på en av mina förebilder, Thåström är den andra men Vanna är helt klart min insperation källa.:

Bild På Vanna:

Kommentarer

  1. Va fint inlägg, jo ja har väldigt dåligt självförtroende men de här fick mig att må lite bättre faktiskt <3

    SvaraRadera
  2. Förlåt att ja gjorde dig sur o besviken :( <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Kommentera Annars kommer stora Alvedon Monstret och tar er! >:D

Populära inlägg i den här bloggen

Ny Beställt!!

Zombies sen plugg!