Hjälp!

Behöver  hjälp och nu frågar jag ER bloggläsare, ist hur ska jag färga håret? 
är nästan trött på Svart, jag Har tankar på Blont Överhår eller kanske rött som Kandylandy hade, bild kommer hur jag menar
eller ska jag ta en Crazy färg? C: 

ni får faktist säga hur ni vill och om jag gillar iden kommer jag länka er blogg i ett inlägg så snäll är jag C:

8dagar kvar<333


föresten Grattis Till Tezz Vinnaren av Tävlingen.
bli inte lessna ny tävling kommer snart :)
samt ska nog fixa bloppis.

Kommentarer

  1. Ja tror nog att du skulle va fin i nån crazy färg som blå elr rosa :D
    Men de e bara min åsikt ;)

    SvaraRadera
  2. Såhär är gryyyymt snyggt: http://pull.imgfave.netdna-cdn.com/image_cache/1292794104439984.jpeg
    eller såhär
    http://lindaalicious.blogg.se/images/2011/lorenzotti_116852745_126158485.jpg

    Lycka till med hårfärgningen c:

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Kommentera Annars kommer stora Alvedon Monstret och tar er! >:D

Populära inlägg i den här bloggen

Ny Beställt!!

Zombies sen plugg!