Somtimes i just whant to be Happy :) (Mobil inlägg)

asså fredaaag imorgon har jag tur kmr min Polare från skövde ner imorgon yaaay :D hans bil kronglar så typ man får helt enkelt Hoppas att hans bil är snäll och får ner honom. :)
till hälgen tänkte jag visa lite tips på sminkningar och det BÄSTA sättet att tvätta borstar på. det finns så mycket skriverier om det nu för tiden men ska visa er :)
samt tips hur du får röda prickar (finnar) påsar under ögonen osv allt sånt ska jag visa/berätta om till helgen :)

Nu ska jag sova med min fina söta misse haha

Peace Out // Cookie

Kommentarer

  1. Min tävling är avslutad. Tack för att du deltog! Kika in på länken och se vem vinnaren blev: http://streetstyles.devote.se/blogs/12274492/taevling-vinn-valfri-vara-fraan-runnsse.htm#WriteComment :) KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Kommentera Annars kommer stora Alvedon Monstret och tar er! >:D

Populära inlägg i den här bloggen

Ny Beställt!!

Zombies sen plugg!