Im Mad! :@

asså jag läser ALLTID på några bloggar att det finns några som vill vara "scene" eller alternativ men dem vågar inte eller om hon som har bloggen kan ge tips osv.asså jag säger FUCK them! srly visst dem är söta fina osv, och du har kanske dåligt självförtroende men jag anser att du ska vara den du vill.
jag har turen me att mina päron är själv rock personer lixsom (maidenm ozzy metalika) osv dem bryr sej ej hur jag ser ut bara jag är nöjd. NI borde gå på den filosovin med. vill du ha grönt hår HA det då.
jag vet att vissa av er har dåligt självförtroende men du gör dej själv till den du vill vara.
det finns "regler" som du måste följa för att vara Scene men ta tag i dem reglerna gör dem till ditt eget.

som jag och min polare Aggie vie är eller var "scene" vi har gjort det till vårt ist.

vi båda gillar punk o hon är och jag var tsm med punkare. vi blandade punk o scene vilket blev 
AWSOME!

så snälla gör som alla andra SKIT I VAD FOLK TYCKER OCH VA DEJ SJÄLV!!! :)
aggie + jag :)

aggie (ny bild) sen jag (gammal men ny bild)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ny Beställt!!

Zombies sen plugg!